چرا شن سا میتواند در امور بازرگانی به شما کمک کند؟

در عصر حاضر، تجارت بین‌الملل یکی از صنعت‌های جذاب و در حال پیشرفت است. اینترنت و ارتباط آسان با جهان موجب دسترسی بیشتر به منابع خارج از کشور شده است. منظور از واردات کالا چیست؟ به کلیه کالاها و خدماتی که در خارج از مرز هر کشور تولید و یا ارائه شود، و مطابق یک فرآیند قانونی و تعریف شده، به داخل مرز کشورها ورود پیدا کند، واردات کالا می‌گویند. همچنین به کلیه خدمات و کالاهایی که در مرزهای داخلی یک کشور ارائه و تولید می‌گردد و به صورت قانونی به دیگر کشورها و مرزهای خارجی کشور ارسال شود، صادرات کالا میگویند. از آنجا که موسسه شن سا با بهره بردن از مدیران مجرب و کار آزموده و با هدف تسهیل در امور پیچیده واردات و صادرات ،امکان دستیابی به محصولات با قیمت‌های مناسب‌تر، تهیه منابع برای بسیاری از مشاغل را با استفاده از اعتبارات و تجارب مفید در کنار بازرگانان و تجار محترم فراهم نموده است .

خدمات بازرگانی شن سا

۱.خرید و تامین کالا در زمینه واردات یا صادرات

در این خصوص مهم ترین اقدامات موسسه شن سا عبارتند از : پیدا کردن منابع قابل اعتماد و مناسب جهت خرید کالاهای درخواستی مشتریان خرید و تامین کالا به منظور صادرات ویا واردات کالا اعتبار سنجی فروشندگان خارجی

۲.تحقیق بازار صادراتی

از مهمترین موارد پیش از صادرات کالا، تحقیق بازار صادراتی در کشور هدف است. کسب و کارهای بسیاری هستند که برای یافتن خریدار خارجی تلاش می‌کنند. این موضوع حاکی از دشوار بودن ایجاد ارتباط موثر با بازرگانان خارجی است؛ به همین دلیل این مسئله، به یکی از چالش‌های مهم شرکت‌های صادرکننده تبدیل شده است. ضعف کسب و کارها در عدم ایجاد راه‌های ارتباطی و فقدان آشنایی با تکنیک‌ها و استراتژی‌های بازاریابی برای جذب مشتریان خارجی، مهمترین عاملی است که ارتباط با مشتری خارجی را پیچیده می‌سازد.شن سا به دلیل داشتن ارتباطات گسترده ای که در سطح بین الملل دارد، میتواند به بهترین نحو ممکن بازار هدف را شناسایی کند و تمامی امور مربوط به خرید یا فروش کالا را انجام نماید.

۳.کلیه امورات واردات و صادرات بدون واسطه

واردات کالا یکی از مهم‌ترین فرآیندها و فعالیت‌های حوزه تجارت بین‌الملل است. در بررسی اقتصاد بین‌الملل هدف‌گذاری دقیق برای واردات کالا یکی از مهم‌ترین راهکارهای توسعه اقتصادی کشورها به شمار می‌رود. به طور کلی واردات کالاهای اساسی، مواد اولیه مورد نیاز صنایع و شرکت‌ها و کالاهای دارای مزیت رقابتی موجب ایجاد تعامل موثر با دیگر کشورها و استفاده از پتانسیل‌های آن‌ها، انتقال دانش روز دنیا به کشور واردکننده، توسعه شرکت‌های داخلی، کاهش‌ قیمت‌ها، پویایی و تنظیم بازار خواهد شد. در این زمینه موسسه شن سا میتواند تمامی امور مرتبط به واردات یا صادرات کالا را مستقلا و بدون واسطه با استفاده ازپیشینه ای که از ارتباطات بین المللی دارد انجام دهد.

۴.دریافت مشاوره رایگان از مشاورین ارشد و با سابقه

موسسه با تجربه و بزرگ شن سا از جمله شرکت های فعال در زمینه ارائه خدمات مشاوره بازرگانی است که شما می توانید با مراجعه به این شرکت و مشورت با مشاورین مجرب آن اطلاعات خود را در زمینه انجام فعالیت های متنوع تجاری ارتقا بخشیده و تجارت خود را گسترش دهید. همانطور که گفته شد دریافت مشاوره بازرگانی از الزامات پیشبرد تجارت های بین المللی کوچک و بزرگ می باشد، چرا که با دریافت خدمات متنوع در این زمینه شما با قوانین مربوط به این فعالیت ها، چگونگی انجام مراحل صادرات و واردات کالاها، آشنایی با امور گمرک، شناخت قوانین بین المللی و روز جهان اقتصاد و … آشنا شده و می توانید با دید بهتری در خصوص چگونگی انجام فعالیت های تجارت خود تصمیم بگیرید.

تبلیغات شما زیر نظر مشاوران مجرب شن سا

یکی از مهم ترین اقدامات شرکت شن سا ایجاد فضایی برای انجام امور صادرات و واردات شما توسط شرکت شن سا میباشد ،که در ابتدای امر اقدام به شناسایی بازار هدف و کارشناسی درباره امور و سپس فضایی برای بررسی قدم به قدم امور بازرگانی شما در سایت انجام میشود. شما میتوانید کالاهای وارداتی یا صادراتی خود را در سایت رسمی موسسه شن سا تبلیغ کنید ،و سریع تر فروشنده یا خریدار خود را بیابید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *